بینهایت طلبی تنها یک پاسخ دارد، بینهایت!

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

حر انقلاب

اپیزود اول : کاباره صبح یکی از روزها با هم به" کاباره پل کارون "رفتیم . به محض ورود ،نگاهش به گارسون جدیدی افتاد که سر به زیر، پشت قسمت فروش قرار گرفته بود . با تعجب گفت: این کیه؟ تا حالا اینجا ندیده بودمش؟! در ظاهر، زن بسیار باحیائی بود. اما مجبور شده بود بدون حجاب به این کار مشغول شود . شاهرخ جلوی میز رفت و گفت :همشیره تا حالا ندیده بودمت،تازه اومدی اینجا ؟! زن خیلی آهسته گفت: بله، من از امروز اومدم . شاهرخ دوباره با تعجب پرسید : تو اصلا قیافت به این جور کارها و این جور جاها نمی خوره،اسمت چیه؟ قبلا چیکاره بودی؟



5 درصد تلفات عادی ست!


نمی دانم... واقعا نمی دانم مسئول کیست و چه کسی باید این وضعیت را سامان دهد از آن روزی که گروگانگیری آن 5 مرزبان ایرانی را شنیده بودم و پوشش رسانه ای که سایت ها و صدا و سیما روی آن داده بودند را دیدم فکر کردم حتما تدبیری اندیشیده می شود حتما کاری انجام می شود تا دوباره از این اتفاق ها نیفتد ولی امروز وقتی فهمیدم یکی از دوستانم برای سربازی از استان مازندران به کردستان برای توپخانه اعزام می شود فهمیدم آش همان آش است و کاسه همان کاسه!

فیلم کوتاه قدرمطلق


قدر مطلق عدد را مثبت جلوه نمی دهد...

(فیلم کوتاه 100 ثانیه ای پیرامون حجاب)

دریافت

 

مچکریم اما اعتماد نداریم!

 


چند وقتی بود که عدم انصراف مردم از یارانه ها ذهنم را مشغول کرده بود. با خود فکر می کردم مردمی که وقتی زلزله ای جایی می آید خودجوش و سراسیمه به آوارگان کمک می کنند مردمی که وقتی برای درمان یک کودک 6 ساله با تبلیغ چند سایت در عرض یکی دو هفته 600 میلیون تومان هدیه می کنند چطور از حق یارانه خود برای کمک به قشر ضعیف و رونق تولید که آن هم باز حمایت از قشر ضعیف است، نمی گذرند. البته به جوابهایی رسیده بودم و می خواستم یادداشتی بنویسم که دیدم این متن از مهدی یاراحمدی که در سایت الف منتشر شده است به خوبی حق مطلب را ادا می کند:

بحثی عقلی در لزوم مبارزه با هوای نفس

این بخش از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان، که از بین نزدیک به 40 قسمت از سخنرانی ایشان در مسجد امام صادق انتخاب شده فلسفه بحث مبارزه با هوای نفس را مشخص می کند.

دریافت

گفتند روز جمعه می آیی، ما روزهای جمعه تعطیلیم!


ما وارثان وحی و تنزیلیم
عاشقترین مردان این ایلیم
مردم تمام از نسل قابیلند
ما چند تا، فرزند هابیلیم
آن دیگران ناز و ادا دارند
ما بی قر و اطوار و قنبیلیم
در بین ما یک عده هم هستند...
این روزها مشغول تعدیلیم